آ

  • آزمون رشد حرکتی درشت مقایسۀ رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان پیش دبستانی با و بدون تجربیات حرکتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 29-43]

ا

  • استعدادیابی کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

  • اضطراب حالتی ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

  • اضطراب رقابتی تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 5-27]

  • اضطراب صفتی ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

  • اکتساب تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • انتقال تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • انگیختگی تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • انگیزش بیرونی نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-79]

  • انگیزش درونی نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-79]

ب

  • بار شناختی مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی – حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 43-55]

  • بازخورد هدف گزینی، عامل انگیزشی برای تسهیل یادگیری مهارت سرویس والیبال در مبتدیان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 119-135]

  • بازخورد خودکنترلی نقش بازخورد خودکنترلی در یادگیری مشاهده ای [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 81-101]

  • بازی سنتی تأثیر بازی های کودکانة سنتی و مدرن بر رشد اجتماعی دانش آموزان دختر اول ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 147-164]

  • بازیکنان نخبه و زیرنخبه کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

  • بازی مدرن تأثیر بازی های کودکانة سنتی و مدرن بر رشد اجتماعی دانش آموزان دختر اول ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 147-164]

  • برنامة حرکتی منتخب تأثیر برنامة حرکتی منتخب بر رشد مهارت های دستکاری پسران 4 تا 6 ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 5-21]

  • بهرة هوشی ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

پ

  • پنج عامل بزرگ شخصیتی مقایسة پنج عامل بزرگ شخصیتی بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-98]

ت

  • تداخل توجه مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی – حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 43-55]

  • تصویرسازی ذهنی مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • تکلیف ادراک حرکتی هدف گزینی، عامل انگیزشی برای تسهیل یادگیری مهارت سرویس والیبال در مبتدیان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 119-135]

  • تکنیکی کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

  • تلکیف دوگانه مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی – حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 43-55]

  • تماشاگر تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • تمرین بدنی مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • تمرین ترکیبی مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • تمرین مشاهده ای مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • توجه مقایسة سطح و الگوی نیازهای توجه در سرویس پرشی والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-64]

  • تودة چربی بررسی آثار کم تحرکی بر جنبه های روانی (عزت نفس) و جسمانی (تودة چربی بدن) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 129-145]

ج

  • جابه جایی مقایسۀ رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان پیش دبستانی با و بدون تجربیات حرکتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 29-43]

ح

  • حافظۀ کاری مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی – حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 43-55]

خ

  • خودکارامدی تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 5-27]

د

  • دانش آموزان دختر اول ابتدایی. تأثیر بازی های کودکانة سنتی و مدرن بر رشد اجتماعی دانش آموزان دختر اول ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 147-164]

  • دانشجویان. بررسی آثار کم تحرکی بر جنبه های روانی (عزت نفس) و جسمانی (تودة چربی بدن) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 129-145]

  • دانشجویان مبتدی. هدف گزینی، عامل انگیزشی برای تسهیل یادگیری مهارت سرویس والیبال در مبتدیان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 119-135]

  • دستورالعمل کانون توجه بیرونی اثر دستورالعمل کانون توجه بیرونی حین تمرین راه رفتن بر شاخص های کینماتیکی گام برداری زنان سالمند [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 137-153]

ر

  • رشد اجتماعی تأثیر بازی های کودکانة سنتی و مدرن بر رشد اجتماعی دانش آموزان دختر اول ابتدایی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 147-164]

  • رشد حرکتی تأثیر برنامة حرکتی منتخب بر رشد مهارت های دستکاری پسران 4 تا 6 ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 5-21]

  • روانشناسی ورزشی. تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 5-27]

  • روش کاوش مقایسة سطح و الگوی نیازهای توجه در سرویس پرشی والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-64]

ز

  • زمان بندی مطلق. نقش بازخورد خودکنترلی در یادگیری مشاهده ای [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 81-101]

  • زمان بندی نسبی نقش بازخورد خودکنترلی در یادگیری مشاهده ای [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 81-101]

  • زمان واکنش مقایسة سطح و الگوی نیازهای توجه در سرویس پرشی والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-64]

  • زمان واکنش ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

  • زنان سالمند. اثر دستورالعمل کانون توجه بیرونی حین تمرین راه رفتن بر شاخص های کینماتیکی گام برداری زنان سالمند [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 137-153]

  • زنان ورزشکار و زنان غیرورزشکار. مقایسة پنج عامل بزرگ شخصیتی بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-98]

س

  • سرویس بلند بدمینتون. مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • سرویس پرشی مقایسة سطح و الگوی نیازهای توجه در سرویس پرشی والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-64]

  • سرویس والیبال هدف گزینی، عامل انگیزشی برای تسهیل یادگیری مهارت سرویس والیبال در مبتدیان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 119-135]

ش

  • شاخص های کینماتیکی گام برداری اثر دستورالعمل کانون توجه بیرونی حین تمرین راه رفتن بر شاخص های کینماتیکی گام برداری زنان سالمند [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 137-153]

  • شخصیت مقایسة پنج عامل بزرگ شخصیتی بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-98]

ع

  • عزت نفس بررسی آثار کم تحرکی بر جنبه های روانی (عزت نفس) و جسمانی (تودة چربی بدن) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 129-145]

ف

  • فعالیت جسمانی نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-79]

  • فوتبال کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

  • فیزیولوژیکی و آنتروپومتریکی. کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

ک

  • کارمند. نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-79]

  • کمال گرایی تأثیر واسطه ای خودکارامدی ورزشی بر رابطۀ بین کمالگرایی و اضطراب رقابتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 5-27]

  • کم تحرکی بررسی آثار کم تحرکی بر جنبه های روانی (عزت نفس) و جسمانی (تودة چربی بدن) دانشجویان پسر و دختر دانشگاه تهران [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 129-145]

  • کنترل شیء مقایسۀ رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان پیش دبستانی با و بدون تجربیات حرکتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 29-43]

م

  • مؤلفۀ انگیزشی تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • محیط حرکتی غنی مقایسۀ رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان پیش دبستانی با و بدون تجربیات حرکتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 29-43]

  • محیط حرکتی محروم. مقایسۀ رشد مهارت های حرکتی درشت کودکان پیش دبستانی با و بدون تجربیات حرکتی [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 29-43]

  • مردان غیرورزشکار مقایسة پنج عامل بزرگ شخصیتی بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-98]

  • مردان ورزشکار مقایسة پنج عامل بزرگ شخصیتی بین مردان و زنان ورزشکار و غیرورزشکار [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 81-98]

  • مهارت مداوم. تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • مهارت های حرکتی بنیادی تأثیر برنامة حرکتی منتخب بر رشد مهارت های دستکاری پسران 4 تا 6 ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 5-21]

  • مهارت های دستکاری یا کنترل شیء تأثیر برنامة حرکتی منتخب بر رشد مهارت های دستکاری پسران 4 تا 6 ساله [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 5-21]

  • موسیقی تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

ن

  • نظریۀ خودتعیین‌گری نقش انگیزش بیرونی و درونی در گرایش بزرگسالان به فعالیت جسمانی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 57-79]

و

  • والیبال. مقایسة سطح و الگوی نیازهای توجه در سرویس پرشی والیبال [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 45-64]

  • ورزشکار غیرنخبه. ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

  • ورزشکار نخبه ارتباط اضطراب صفتی و حالتی با زمان واکنش و هوش ورزشکاران نخبه، غیرنخبه و غیرورزشکاران [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 65-80]

  • ویژگی های روانی کاربرد رویکرد چندمتغیره در استعدادیابی بازیکنان فوتبال زیر 16 سال [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 103-128]

ه

  • هدف زینی هدف گزینی، عامل انگیزشی برای تسهیل یادگیری مهارت سرویس والیبال در مبتدیان [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 119-135]

  • هماهنگی دودستی مقایسۀ تأثیر بار توجهی شناختی و شناختی – حرکتی بر اجرای تکلیف هماهنگی دو دستی [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 43-55]

ی

  • یادداری تأثیر انگیختگی (با ارائۀ مؤلفه‌های انگیزشی تماشاگر و موسیقی) بر اجرا و یادگیری یک مهارت مداوم (دریبل بسکتبال) [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 23-42]

  • یادداری مقایسة اثر ترکیب های مختلف تمرین بدنی، مشاهده ای و تصویرسازی بر یادداری فوری و تأخیری مهارت سرویس بلند بدمینتون [دوره 3، شماره 2، 1390، صفحه 99-117]

  • یادگیری مشاهده ای نقش بازخورد خودکنترلی در یادگیری مشاهده ای [دوره 3، شماره 1، 1390، صفحه 81-101]